آفـــــتاب جمعــــه
آفـــــتاب جمعــــه

عیدانه جمعه این هفته 1391/3/5

رجب اسم نهري در بهشت

از امام موسي (عليه السلام) وارد شده كه: «رجب نهر في الجنة اشد بياضا من اللبن و احلي من العسل من صام يوما من رجب سقاه الله من ذلك النهر»

ترجمه:« رجب نام نهري است در بهشت كه از شير سفيدتر و از عسل شيرين‌تر است، هر كس يك روز از رجب را روزه بگيرد، خداوند او را از آن نهر مي‌نوشاند

ادامه 12/3/1391

در بهشت نعیم ونعمت های مختلف مادی ومعنوی موجود است نعمت های مادی در غالب آشامیدنیهاوخوردنیها وپوشیدنیها ومناظر زیبا و....خلق شده است از آشامیدنیها ی ویژه  بهشت نعیم نهر رجب است .

آخرت سرزمین عطش وبرهوت است وآشامیدنیهایش ذقوم حمیم و...برای مجرمان (تسنیم)(رحیق مختوم)(کوثر)برای نیکوکاران و 0نهر رجب )برای خواص از بندگان بعنوان پاداش عمل عطا خواهد شد

اما مراد از سفیدی نهایت پاکی وصافی وخلوص وسلامت  نهر رجب است از اینکه بندگان مومن خلوص عمل داشتنداز ریا نفاق پاک بودند وبه پاکی وطهارت رسیدند پاداش متناسب با عمل دارند

سرّ شیرینی نهر رجب از بابت عمل با محبت وپر جاذبه وپر زحمت اهل رجب است

اما حقیقت نهر رجب همان بخشش علم خالص شرین وادب وحیا ونورمحبت خالص شرین است  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

Designed By: M-QaLeB & copyright 2012 jomeabegarm